Sekapur Sireh

Salam Sejahtera dan Salam Perkenalan sebagai pembuka kata...Ucapan terima kasih khas buat teman-teman yang sudi meluangkan masa singgah di Pondok Nur Salam yang ala kadar ini..Lahirnya Pondok Nur Salam kerana nak berkongsi minat dan memori mengenai koleksi warisan nenek-nenek kita yang sebahagiannya mungkin menpunyai KENANGAN YANG TERINDAH buat kita semua....

October 17, 2009

Pink/Grey Roses Teaset



 Cawan bunga pink/grey roses tanpa teko agak ringan berbanding piringnya yang berat.Ada extra set for sale..        

                                             
Pinjam pinggan twin roses dan teko ros lagi untuk posing sama teaset pink/grey tu..Memang cunkan..


Piring ni ada dua kuntum roses kat tepi.Kaler pun sama pink/grey.Nur ada seketul je..Nantilah kalau ada rezeki,ketemu jugak dengan kwn kwn dia..                                         



Yang ni seketul je ros kat tepi.Nilah di katakan sama tapi tak serupa..Hehe                           

No comments:

Post a Comment